Search This Blog

Loading...

10/21/10

Dolly Wink Eyelashes & Case


Pink ~ Check!
Polka dots ~ Check!
Bows ~ Double Check!

Hello, Cuties! Dolly Wink brought my girly dreams to life with their packaging. Wait, is there another word I can use other than 'packaging'??? It just sounds weird sometimes.

For the record, I haven't used these lashes yet, but I like them already!
These lashes are hand-made, which is why it usually takes a while for stores that carry them to restock. That's what I was told.

Isn't the little glue so CUTE too??!!

I should tell you that although these say No.1, a pair from those are No.4 ~ The half lashes on top there. Actually I got another set for Amynaree , whom I'm doing a swap with, so we decided we wanted a pair of both. Are we smart or what! ;)
And also, #1 & #4 are the best-selling/popular ones. How I know this is coz the SA at Sasa collects them & circle lenses (Kawaii!)

Next is the Eyelash Case in pink with black polka dots & bow design....


So cute! What? Okay, adorable then.  It was the last box at Sasa and I bought it without a second thought, to be....lying. Actually,I didn't get it the first time I saw it >.<
Maybe I was drunk or something haha...I'm kidding! :)


But here it is. In my home. Still unused. I don't know if I should transfer my false lashes into this, I think it'll just get confusing. Well, maybe just a few pairs, let's see.


I bought these from Sasa.
Lashes ~ Rs.800
Case ~ Rs.325
I'm a very happy "Doll"! *Wink ^.~*


Update: I wore No.4  HERE

♥ Cynthia Z ^.^

17 comments:

  1. Hi darling!^_^Love it!
    It`s really cute.Hope at I get like this too:D

    ReplyDelete
  2. I saw this product in sasa.com
    how many times can u use fake lashes for?

    ReplyDelete
  3. WOW, love the packaging :) looks great. Thanks for sharing

    ReplyDelete
  4. wowww... so pretty. thanks for sharing

    ReplyDelete
  5. I wanted to get this pack of lashes but it can be so pricey here in Malaysia....
    I can't wait for u to do a look using them....

    ReplyDelete
  6. I liked the eyelash case the best.. also just wanted to ask you - I have never used false lashes, and now I wanna try them out just for the experience, what would be a good brand for me to start with? Thks :)

    ReplyDelete
  7. GlitterglamourgraceOctober 27, 2010 at 7:04 PM

    it looks uber cute..and know what? when this update came first on ma FB, i thought it was u in the pic..hehe..was half asleep and then i thot it was jus my mind..hehe..morning when i saw, i understood..

    ReplyDelete
  8. hey love the lashes and love the lash box even more!

    ReplyDelete
  9. LOL Poornima! U were in dreamland's threshold nah that's why

    ♥xx♥

    ReplyDelete
  10. Tanveer, I think you should go for the lightweight natural ones from the Revlon Beyond Natural

    ♥xx♥

    ReplyDelete
  11. Many times if u take care of them

    ♥xx♥

    ReplyDelete
  12. aweee these are too cute!! xoxo

    ReplyDelete
  13. Ha ha, it's certainly your dream...er packaging....come true! It's so you. I bet you, if you looked closely, your name's written somewhere it. ;D

    ReplyDelete
  14. Ok, thks a lot! I'll get them soon as I wanna practice wearing them :)

    ReplyDelete
  15. GlitterglamourgraceOctober 27, 2010 at 11:09 PM

    lol..yeah.

    ReplyDelete
  16. Wowww they look so cute with that box...Really wanna try them out!!

    ReplyDelete

I ♥ finding little notes in my Vanity Case, so do drop one. I read all of them & I try my best to reply to each & every one of them [check back in 2-3 days =D] but most times it's physically impossible! Either way, I love to hear from you & really appreciate you taking the time out to share your thoughts <3

Thank you for reading! :)

♥xx♥