Search This Blog

Loading...

6/22/10

Giveaway Winners~ 2nd & 3rd Category


Here are all the entries (short form for most names) for the giveaway ~











The 2nd WINNER is:



SILVERSTARGIRL

I'll pick the 3rd WINNER  from the bottom now....and the winner is ~


MAKI


CONGRATS You two! :)

Prizes:


  • 1 Lotus Kajal
  • 1 Lakme Enrich Lip Color
  • 1 Colorbar Nail Lacquer
  • 1 Lakme Eye Pot
Please go to the websites of Lakme & Colorbar to select your shades and email them to me asap.


Thank you all for participating! The not-so-good part of having a Giveaway is having to pick just a few out of so many, who also deserve to win. But there's always next time, yeah? :)


♥ Cynthia Z ^.^

15 comments:

  1. Maki ...congratts!!!:)

    All the gifts will go to my friends...atleast if i didnt win they won...it makes me happy that way:D

    ReplyDelete
  2. Congrats Maki and silverstargurl :)

    ReplyDelete
  3. Congrats both the winners :-)

    ReplyDelete
  4. Oh! I was right there. So close! Enjoy the prizes, girls!

    ReplyDelete
  5. omg! i wonnnnnnnnnnn! i wonnnnnnnnnnnn! first ever contest that i seriously seriously wanted to win. yay! thanks. will email in a few!

    ReplyDelete
  6. and here goes my lotus herbal kajal dream in *** ! lloll i am glad silverstar won , You Go girl ! aneela :) and of course congrats maki:)

    ReplyDelete
  7. LOl Sarah! U'll get it one day ;)

    @Maki~ Woohoo...:D Congrats

    @Thifa~ Yup so close! :)

    ♥xx♥

    ReplyDelete
  8. congratulations to both silverstargirl and maki!

    ReplyDelete
  9. Wowwwwwwwwwwwwwwwwwww Its me
    yaaaahhhooooooooo
    I m sooooooooooooooo happy.
    Thank God and Thankss alot Cynthia

    U made my day

    ReplyDelete
  10. @Palak,Sarah, Rads,Thifa,ipehishere ,Rima and Cynthia

    Thanks alot

    ReplyDelete
  11. @Sarah_Glossicious :

    I m sooooooo happy ,i cannot believe it yaar
    I won this giveaway :) :) :)

    ReplyDelete

I ♥ finding little notes in my Vanity Case, so do drop one. I read all of them & I try my best to reply to each & every one of them [check back in 2-3 days =D] but most times it's physically impossible! Either way, I love to hear from you & really appreciate you taking the time out to share your thoughts <3

Thank you for reading! :)

♥xx♥