Search This Blog

Loading...

5/28/10

Fashion Friday : OOTD & LOTD


This is my first ever Fashion Friday post. I decided I'll do it every week starting today, to break the monotony. And yeah, so that I'll buy more clothes too instead of makeup makeup every time! =)



Top ~ Mango (Quite low so the black tube top ;) )
High-waisted Skirt ~ Sub Zero
Thin Black Belt ~ Comes with the skirt
Shoes ~ Vincci
Bag ~ Accessorize
Earrings ~ Miss Jo





Makeup Products Used:
  • Bourjois Healthy Mix Foundation
  • Mac Mineralize Skinfinish Natural
  • Bourjois Delice De Poudre Bronzing Powder
  • Mac Peaches Blush (Swatch & Review here)
  • Loreal Open Eyes quad: Open Cobalt
  • Maybelline Lasting Drama gel liner (black)
  • Himalaya Kajal
  • Maybelline BrowDefinist by Eyestudio
  • Bourjois Ultra Care Mascara (Review here)
  • Lips~ Mac Give Me Liberty of London: Ever Hip l/s & Perennial High Style lipgloss

Hope you like! ;) and have a GREAT-GREAT weekend!


♥ Cynthia Z ^.^

47 comments:

  1. You should have started this long back Cynthia...Such sexy legs and loved your shoes ..I have seen them in Delhi but don't know where I saw them.

    ReplyDelete
  2. buy more cloths than makeup he he u r just like me ! nyways nice concept girl and u look awesome as always ! hey am excited abt Zara opening tom in Select city

    ReplyDelete
  3. is that outfit for work or for a date? you're making me wish to lose weight big time

    ReplyDelete
  4. lovely look and you look so HOT :)

    ReplyDelete
  5. @Rajni~ Oh so it's opening tomor? I saw that it's opening but didn't know when. Thanks for lettin me know. Yay! I love Zara. N Thank u :)

    @Anamika~ Aww...thanks girl..;). Ya I should've started long back...I was lazy lol

    ♥xx♥

    ReplyDelete
  6. I super love your outfit! especially those heels *droolss* must be expensive though. The lip colour and eye colour are gorgeous :) xx

    ReplyDelete
  7. @Maki ~ For a date...throw a blazer n pick a bigger handbag n it's for work :)

    ♥xx♥

    ReplyDelete
  8. @Sara H ~ Thanks girl :)

    @London's-b~ No not so expensive...forgot how much they were but definitely not expensive. Thanks :)

    ♥xx♥

    ReplyDelete
  9. Hey wasnt she on the cover of Vogue...???

    You look awesome..I dont know what ur proffesion is but QUIT now and join modeling.. You are just too HOT.. and the person who took the pics give them a kiss from my side.. ahmmmazing..!!

    This is what you call hotness personified..!!

    ReplyDelete
  10. @Priyanka~ LOL...ur too much! XD. Sweet, I mean. Kiss me...I took the pics myself n man! It was a pain! :D Thanks u sooo much for your very lovely comment dear...muah!

    ♥xx♥

    ReplyDelete
  11. loooovely, sexy pics! i agree, you should have started this a long time back! now since we've all been deprived of a lot of beauty in the past months, do be regular with this. and i'm saying this very, very sternly!

    ReplyDelete
  12. @Rima ~ Haha...ok ok I hear ya. Thanks :)

    ♥xx♥

    ReplyDelete
  13. I fell in love with your stle!! Love the heels... :)

    ReplyDelete
  14. I love your style! you look wicked girl! Those are some really nice heels :) You too have a nice weekend girlie!
    xoxo

    ReplyDelete
  15. @shoppingaholic~ Aww...thank u girly...u r a doll!

    @Sonali ~ Lol...wicked...thanks! :)

    ♥xx♥

    ReplyDelete
  16. Love, I am dying to know the camera you own. I am so confused when I go out buying one. Need a help.

    <3<3

    ReplyDelete
  17. @shoppingaholic~ Oh so sorry girl I meant to reply to that but totally forgot...sheesh! I use Panasonic Lumix :)

    ♥xx♥

    ReplyDelete
  18. Now thats SEXAYYYYYYYYY!!

    love ur shoes :)

    hope to see more of fashion fridays...good job girl

    ReplyDelete
  19. @Chibu74~ Thank u so much :). I hope so too hehe...

    ♥xx♥

    ReplyDelete
  20. am in love with your shoes! you should do this more often hun :) and you look so pretty!

    ReplyDelete
  21. hello hottie :) haha... looking forward to more fashion fridays!!!

    ReplyDelete
  22. Ooh girl, you look so cute! =D I am loving those shoes.

    ReplyDelete
  23. @Shifs, Pchan & Lisa ~ Thank u loads :D

    ♥xx♥

    ReplyDelete
  24. You look gorgeous , Cynth. I especially loved the shoes. Keep them coming! :)

    ReplyDelete
  25. *whistles*
    btw, i found bourjois in Canada :) did a mini haul today. now i can look into all the things you love. xx

    ReplyDelete
  26. Love your blue shoes!
    XO nancy

    ReplyDelete
  27. You look HOT !!
    I so wish I was a guy now :P
    But alas..that wont suffice too.. yu are already taken :@
    Your hubby is one lucky guy :D

    ReplyDelete
  28. OMG !! if you were single and i was a handsome rich hunk,, i would have proposed you:P lolz you look awsum cynthia

    ReplyDelete
  29. Thanks all! :)

    @Palak & Sarah~ LOL :D now I wish I was single! ;)

    @Shivani~ Oh thats nice! Eager to see what u'll get girl.

    ♥xx♥

    ReplyDelete
  30. Looking awesome Cynthia..waiting for the next Friday now :-)

    ReplyDelete
  31. Cynthia

    U look great in this outfit. I love the shoes. Thanks for the FOTD using the new blush.

    ReplyDelete
  32. Thanks Rads & Lav for the wonderful comments :)

    ♥xx♥

    ReplyDelete
  33. you are sooo sooo beautiful.. bollywood actress type beautiful xx

    ReplyDelete
  34. Cynthia, you're so gorgeous! I want to see more OOTD from you! Keep doing them.

    ReplyDelete
  35. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  36. Looking very cute CZ :)

    ReplyDelete
  37. @Vidhya~ Thanks :)

    @Beautygirl24~ Thanks girl! Will do

    @Roshas~ lol...Oh ur exaggerating girl! Thanks anyways :)

    ♥xx♥

    ReplyDelete
  38. love your shoes and you have such a pretty face! do do more fashion posts you're so good at them :D

    ReplyDelete
  39. Girl you look hot! and I so love your shoes ;)

    ReplyDelete
  40. Hey Cynthia.. Very Nice and Yes we all needed a change from cosmetics :) Awesome pics :)

    ReplyDelete
  41. You're so pretty!! I love the e/s color match with the outfit hun^^ Very sexy and chic ~ <3

    ReplyDelete
  42. (I think I just lost my comment!). Yup, you should have done this a long time ago, but never mind, better late then never. Beautiful, demure, cool....(I'm sure there are more adjectives for this!). I love the whole ensemble, Cynthia. :)

    ReplyDelete
  43. Thanks all for yr wonderful comments....u all make me feel beautiful! :D

    ♥xx♥

    ReplyDelete

I ♥ finding little notes in my Vanity Case, so do drop one. I read all of them & I try my best to reply to each & every one of them [check back in 2-3 days =D] but most times it's physically impossible! Either way, I love to hear from you & really appreciate you taking the time out to share your thoughts <3

Thank you for reading! :)

♥xx♥